התחממות במגעים עם 'המחנה הציוני': "הסיכויים גדולים מתמיד"

    בימים האחרונים מעדכן הרצוג את בכירי מפלגתו בהתפתחויות במגעים, בהם חברי הכנסת ציפי לבני, שלי יחימוביץ' ואיתן כבל.
    איתי גדסי 3 Comment on התחממות במגעים עם 'המחנה הציוני': "הסיכויים גדולים מתמיד"

    היום פורסם כי בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין נתניהו להרצוג • על פי גורמים בליכוד ובמחנה הציוני – הסיכויים למהלך "גדולים היום מתמיד" • האם נראה ממשלה רחבה ממש בקרוב?

    בנימין נתניהו צילום: Nati Shohat/Flash90
    בימים האחרונים מעדכן הרצוג את בכירי מפלגתו בהתפתחויות במגעים, בהם חברי הכנסת ציפי לבני, שלי יחימוביץ' ואיתן כבל.
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שני) אמר ח"כ דוד ביטן מ'הליכוד' לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "ה'דד ליין' למגעים עם 'המחנה הציוני' – הוא סוף שבוע הבא", דבריו מגיעים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר כי הוא מנהל מגעים להרחבת הקואליציה ובכוונתו לצרף לממשלה את 'המחנה הציוני'.

    עוד הוסיף ביטן כי "אמנם הממשלה כעת יציבה, אבל היא יכולה בכל יום להיות לא יציבה, ובכדי לבצע רפורמות אי אפשר ללכת כל שנה לבחירות, זה עולה כסף וגם זה לא בריא, ולכן כל מפלגה תאלץ לעשות ויתורים".

    היום פורסם בערוץ 10 כי בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין נתניהו להרצוג, וכי על פי גורמים בליכוד ובמחנה הציוני – הסיכויים למהלך "גדולים היום מתמיד".

    עוד צויין, כי בימים האחרונים מעדכן הרצוג את בכירי מפלגתו בהתפתחויות במגעים, בהם חברי הכנסת ציפי לבני, שלי יחימוביץ' ואיתן כבל.

    בשבוע שעבר פורסם כי הצדדים כבר הגיעו לשלב חלוקת התיקים, וסיכמו על זהות השרים העתידיים מהמחנה הציוני. הרצוג – שר החוץ, יחימוביץ' – שרת הכלכלה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בוז'י הרצוג שר המשפטים הבא ציפי לבני שרת החינוך הבאה אראל מרגלית שר התקשורת הבא שלי יחימוביץ שרת החקלאות הבאה איתן כבל שר הכלכלה הבא המפד"ל החוצה הרצוג פנימה…